Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Masalah berat badan tidak seimbang

salam sejahtera,
Saya tidak mengalami masalah kitaran haid cuma mengalami masalah berat badan yang saya rasa tidak seimbang. Berat badan saya sekarang ni 56kg tetapi ketinggian saya 137″. Bolehkah herba maharani membantu memandangkan saya pernah mencuba tetapi masalahnya saya sentiasa lapar berbanding semasa saya tidak mengamalkan maharani. Adakah ini kesan sampingan atau hanya untuk sementara sahaja? TQVM


Chinese physician berkata:


Cik Jai,
Untuk pengetahuan cik, salah satu fungsi Maharani adalah meningkatkan kadar metabolisme badan. Jadi, selera akan bertambah jika mengambil Maharani. Anda perlu mengawal diet seharian.


Berdasarkan berat dan ketinggian badan, anda kini menghadapi masalah kegemukan. Untuk membantu mengatasi masalah ini, anda dinasihatkan untuk:
1. Mengawal pengambilan diet seharian
2. Memakai Premium Beautiful Foundation Lingerie (siri Pakaian Dalam Pembentukan Badan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan