Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Penggunaan Hai-O Garam Buluh untuk pengidap darah tinggi

Soalan:

Saya berumur 38 tahun. Berkahwin dengan 4 orang anak. Mempunyai masalah darah tinggi semenjak berusia 21 tahun disebabkan factor keturunan.
Bekerja di bahagian pejabat. Seringkali saya merasa letih dan lesu. Apakah produk yang sesuai bagi mengawal darah tinggi dan memperbaiki peredaran darah.

Jawapan:
(http://www.hai-omarketing.com.my/haio/my_forum.asp)

Anda boleh mencuba produk seperti berikut:
 
(a)    Celgynic: Menurunkan kandungan lemak darah dan kolesterol, melancarkan peredaran darah dan mengelakkan penyakit kardiovaskular. Herba tradisional seperti Cordyceps, Ginseng, Ganoderma dan lain-lain baik untuk meningkatkan sistem imunisasi manusia, turut menjamin kesihatan dan daya tenaga.
Nota: Perlu menjaga tabiat pemakanan seharian iaitu, kurangkan makanan berlemak, makan lebih banyak sayuran dan buah-buahan, menjalani senaman, kurangkan tekanan dan memastikan tidur yang cukup.

 
(b)    Hai-O Garam Buluh (Premier Drink): Garam buluh mengandungi unsur-unsur mineral yang diperlukan untuk mengekalkan kesihatan badan. Selain itu, magnesium dan kalium dalamnya baik untuk membantu memperbaiki keadaan tekanan darah tinggi.

Cara pengambilan:

(i) Pagi & malam (sebelum makan/ kosong perut): minum air garam buluh (200  ml/ sachet).
(ii) Masakan: guna
Garam Buluh (Premier Cooking Salt Powder)
(iii) Masukkan lebih kurang ½  sudu teh kecil ke dalam mulut supaya garam larut perlahan-lahan dalam mulut. Pratikkan beberapa kali sehari untuk kesan yang lebih baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan