Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Fungsi Setiap Penapis di dalam Bio Aura

Bio Aura Hi-Tech Water System mengandungi 6 penapis yang direka bagi menjalankan fungsinya yang tersendiri untuk membekalkan sumber air yang berkualiti.


PENAPIS A : MEMBERSIH

Liang yang berasaiz 0.9 mikron mencapai tahap penapisan sehingga 99.999%. Ia dapat menapis dan menyingkir bahan-bahan pencemar seperti kulat, kotoran, pasir, lumpur dan bakteria.


PENAPIS B : MENGHILANGKAN BAU

Menghilangkan bau yang tidak menyenangkan, warna, rasa, bahan pencuci dan elemen-elemen kotoran yang lain bagi mengelakkan pertumbuhan bakteria.


PENAPIS C : MENSTABIL & MEMPERKAYAKAN MINERAL

Blok karbon aktif yang memenuhi piawaian NSF dan penukar ion berlogam KDF dapat menapis unsur logam berat, klorin, pencemar kimia disamping mengawal kestabilan air, bakteria dan alga. Unsur resin pula melembutkan molekul air dan memberi kesan bagi menghasilkan bahan-bahan mineral.


PENAPIS D : SELAMAT

Memenuhi Piawaian Keselamatan Antarabangsa. Memiliki fungsi penyerapan yang tinggi, berupaya untuk menyerap atau menyingkirkan unsur logam berat, bahan-bahan radioaktif, bahan kimia dan racun serangga.


PENAPIS E : BERTENAGA

Teknologi penukar tenaga memecahkan molekul air kepada molekul air yang lebih kecil secara berkesan supaya dapat diserap dengan mudah oleh tubuh badan manusia. Lebih-lebih lagi, ia meningkatkan kapasiti air untuk membekalkan kandungan oksigen di dalam badan.


PENAPIS F : BERALKALI

Penstabil tenaga berteknologi Nano mengekalkan dan menstabilkan kandungan tenaga dalam saiz molekul air yang kecil untuk tempoh masa yang panjang. Ia berupaya untuk menyelaraskan sifat air supaya lebih cenderung kepada beralkali yang baik untuk tubuh badan, menggalakkan metabolisma, mengaktifkan sel-sel badan untuk menguatkan imunisasi dan fungsi detksifikasi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan