Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Bio Aura dan Garam Buluh untuk pesakit buah pinggang?? (part 1)

Hasni says:

Hai…saya sudah baca berkenaan ‘air’ dari filter bio aura yang terbaru. Soalan saya bolehkah pesakit yang telah menjalani hemodialisis selama 10 tahun meminum air ini? Apakah kesan baik dan kesan buruk terhadapnya? Tolong terangkan secara terperinci…tq

Chinese Physician answer:

Sekiranya pesakit telah menjalankan dialisis, adalah dinasihatkan supaya meminum air bio aura dengan kadar sukatan yang telah dinasihati oleh doktor.

Meminum air bio aura adalah lebih baik untuk pesakit ini, kerana tahap kealkalian air yang tinggi dan tidak mengandungi klorin serta semua logam berat telah ditapis sepenuhnya. Selain dari menapis logam berat, bio aura, mengekalkan mineral semulajadi air.

Pesakit buahpinggang biasanya dihadkan meminum air, sekiranya beliau meminum air masak atau air r.o, yang tidak mempunyai mineral, pesakit akan berasa letih, air bio-aura yang bermineral akan membantu menstabilkan nutrien, disamping memudahkan penyerapan nutrien kedalam sel.

Adalah dinasihatkan pesakit mengamal meminum air bio aura mengikut sukatan yang dinasihatkan oleh doktor, disamping mengamalkam pengambilan “Garam buluh Hai-O” yang telah berjaya membantu begitu ramai pesakit buah pinggang.

Kami mendoakan kesihatan pesakit akan bertambah baik.

[sumber : http://dre.hai-o.com.my/]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan