Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful Price

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Premium Beautiful: Ukur Badan Anda!

Perbandingan di antara garam biasa dengan garam Buluh Hai O


Selama ini, garam sering dikaitkan sebagai salah satu punca masalah kesihatan. Sebenarnya, garam yang dimaksudkan adalah GARAM PROSES dan bukannya GARAM SEMULAJADI. Disebabkan pencemaran laut yang serius, garam tidak lagi dihasilkan melalui proses penjemuran semula jadi tetapi melalui proses elektrolisis.


Walaupun proses elektrolisis dapat menyingkirkan segala kotoran dan bendasing yang terkandung di dalam garam, namum ia turut menyingkirkan unsur-unsur mineral yang penting untuk kesihatan. Maka, garam yang terhasil adalah garam yang hanya mengandungi natrium klorida semata-mata. Kandungan natrium klorida yang tinggi inilah yang menjejaskan kesihatan sekiranya diambil secara berlebihan dalam jangka masa yang panjang.


Sebaliknya, GARAM BULUH adalah kaya dengan unsur-unsur mikro dan bahan mineral yang penting untuk kesihatan. Khasiat dan keistimewaan ini adalah hasil daripada proses pembakaran yang berulang-ulang kali. Maka, garam bulu adalah antara pilihan garam semulajadi yang terbaik.



Di bawah adalah beberapa perbezaan ketara di antara garam biasa dan garam buluh Hai-O. Info ni saya ambil daripada Buletin Hai-O untuk dikongsi bersama.


Saya sendiri pun sudah menggunakan Garam Buluh Hai-O ni...tak terjadi lagi isu masakan terlampau masin, tetapi semakin sedap, dan tak perlu risau lagi mengenai penyakit yang berpunca daripada garam ni. Sekarang ni nak mencari produk pengganti gula pula...

Berat : 200g
Ramuan utama : Garam Buluh
Harga sebotol : RM 53.00

Harganya tak mahal jika dibandingkan dengan khasiat dan kebaikannya untuk jangka masa panjang.

Keberkesanan:

  • Menyingkirkan toksin dalam badan (cth: logam berat, bahan kimia, bakteria, bahan buangan metabolisma, keracunan asid dan radikal bebas).
  • Menguatkan peristalsis saluran usus, menyingkirkan najis yang lama terkumpul di dalam usus.
  • Membekalkan bahan mineral dan elemen surih kepada badan manusia.
  • Menyelaras fungsi badan supaya sistem badan dapat beroperasi secara normal.
  • Menyelaras keseimbangan pH badan, mengembalikan susuk badan yang beralkali lemah.
  • Meningkatkan daya pemulihan badan.

Email aznyjournal@yahoo.com untuk tempahan!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan